Pokud už jste se za dobu své kariéry setkali s pojmy jako je reklamní článek, prodejní článek nebo třeba SEO – firma, jistě víte, že toto je oblast, která zásadně změnila svět reklamy.
Jste-li vlastník společnosti, nebo máte na starost marketing a reklamní oblast ve firmě jakékoli velikosti, právě pro vás jsme připravili drobné inspirativní okénko týkající se právě prodejních článků.
Jak to s těmi články tedy je? Internet je plný odkazů na různé nabídky, schované za obsahem plným inspirativního čtení. Ideální variantou je právě spojení reklamy, tedy upozornění na produkt, který nabízíme zákazníkovi, a nějakého přesahu – nejde nám jen to, vnutit zákazníkovi produkt, o kterém třeba ještě netuší, jestli jej bude potřebovat. Naším cílem by mělo být, předat mu nějakou zajímavou informaci, novinku v oblasti, o kterou se zajímá nebo podnět k dalšímu uvažování. Velmi vítaným efektem je pak to, když se čtenář po zhltnutí článku rozhodne danou věc skutečně koupit nebo se o ní minimálně chce dozvědět něco více.
Na základě těchto úvah můžeme společně dojít k dojmu, že prodejní článek by tedy neměl čtenáře zahltit textem vychvalujícím nějaký konkrétní produkt, ale spíš ho nainspirovat a dovést k rozhodnutí, se o daný produkt zajímat. Z této cílové skupiny je pak možné a velmi časté, že získáme mnoho nových klientů, kteří o nás nikdy předtím neslyšeli.
Máte-li po ruce některou vyhlášenou firmu SEO, která je na trhu již nějaký ten čas, nebojte se s nimi spojit své síly. Za poměrně krátkou dobu můžete díky velmi výhodné investici oslovit obrovské množství nových klientů takovým způsobem, který byste třeba sami osobně nikdy nerealizovali. Ne každý má čas nebo energii pro kreativní tvorbu a psaní pro obecenstvo, u kterého si nejsme jisti jeho zájmem. Je to výzva, kterou je však škoda nevyužít k podpoře prodeje vašich produktů.